Jul 15, 2009

KAPSUL MUSTAJAB PATI HALIA NIGHTRIEM

HARGA :RM35.00 Kandungan : 90 kapsul MAL 07081562TC

MERAWAT DALAMAN ANDA UNTUK PENAMPILAN LUARAN YANG MENAWAN


Fungsi:
*Memecahkan lemak dan selulit
*Mengurangkan berat badan dan mengempiskan perut
*Merawat sembelit
*Melawaskan sistem pembuangan dan pencernaan
*Menyingkirkan toksin dan merangsangkan peredaran darah
*Membuang angin dan melegakan lenguh-lenguh badan
*Rumusan semulajadi dan tiada kesan sampingan

Khasiat:
Nightriem kapsul 400mg adalah salah satu penyelesaian kepada masalah perut buncit dan kegemukan bagi lelaki dan wanita. Dengan gabungan herba yang tidak asaing lagi seperti CASSIA ANGUSTIOLIA, ZINGIBER OFFICINALE, CASSIA ALATA dan FOENICULUM VULGARE memang digunakan khusus dalam rawatan tradisional untuk menurunkan berat badan yang berlebihan.

Adalah penting kepada pengguna NIGHTRIEM kapsul 400mg untuk mengetahui bagaimana ia bertindak dan di sini kami akan nyatakan, di antaranya ialah:

Selepas 8 hingga 10 jam pengambilan (4 atau 6 biji kapsul sehari), sisa-sisa lemak yang tidak diperlukan beserta kotoran dan lendir akan dibuang secara teratur melalui sistem perkumuhan, namun ianya tidak menyusahkan pengguna kerana pembuangannya adalah berjadual. Masalah kekembungan yang mengakibatkan gastric, pening-pening atau loya tidak akan berlaku lagi kerana ianya mengandungi ZANGIBER ataupun PATI HALIA yang memang telah dipercayai untuk merawat masalah tersebut. Penurunan berat badan dapat dilihat dalam jangka masa empat hingga enam minggu.

Setelah anda memperolehi berat badan yang ideal dan susuk tubuh badan yang menarik, anda perlu terus mengamalkan NIGHTRIEM kapsul 400mg sekurang-kurangnya dua hari sekali untuk mengekalkan berat badan anda.

Cara Pengambilan:
Makan 4 - 6 biji kapsul sebelum tidur malam.

No comments: